Garmin Seria autopilotów GHP Reactor z pompą SmartPump

Dostępność: niekontynuowane Ten produkt nie będzie już dostępny w sprzedaży.

Opis

Nasz najwyższej czułości autopilot

  • 9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS można zamontować praktycznie w dowolnym miejscu i dowolnej pozycji
  • Minimalna liczba błędów w kursie, zboczeń z kursu, ruchów steru oraz mniejszy pobór energii zapewniają bardziej komfortowy rejs
  • Rozruch i kalibracja przy minimalnym udziale
  • Jeden rozmiar kompaktowej, bezszczotkowej pompy SmartPump sprawdza się w większości zastosowań w przypadku łodzi z hydraulicznym układem sterowania
  • Opatentowana technologia Shadow Drive™ pozwala zachować kontrolę nawet podczas korzystania z autopilota

Firma Garmin przenosi dostępną dotąd wyłącznie w żegludze komercyjnej, zaawansowaną technologię morską wprost na pokłady prywatnych jachtów żaglowych i motorowych. Autopilot z serii GHP Reactor to, jak dotychczas, najczulszy system w naszej ofercie. Optymalnie wykorzystaj możliwości tego autopilota do hydraulicznych układów sterowania, podłączając go do wysoce niezawodnej pompy bezszczotkowej SmartPump o uniwersalnych wymiarach.

9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS

Dzięki zastosowaniu zaawansowanego 9-osiowego żyroskopu półprzewodnikowego AHRS autopilota GHP Reactor można zamontować praktycznie w dowolnym miejscu i dowolnej pozycji. Dodatkowo ten nowy system znacznie minimalizuje błędy w kursie, zboczenia z kursu, ruchy steru i pobór energii, zapewniając jednocześnie bardziej komfortowy rejs dla wszystkich osób obecnych na pokładzie.

Reakcja na zmieniające się warunki

Ten doskonały autopilot dostosowuje się aktualnie panujących warunków na wodzie, aby utrzymać kurs. Nawet jeśli łódź kołysze się i przechyla na falach, autopilot GHP Reactor na pewno utrzyma wyznaczony kurs.

Rozruch i kalibracja przy minimalnym udziale fachowca

Autopiloty wymagają przeprowadzenia rozruchu i kalibracji — od tej zasady nie ma wyjątków. Wiemy, że każdy chce jak najszybciej wypłynąć, dlatego postaraliśmy się, aby proces ten można było przeprowadzić w możliwie szybki i prosty sposób. Na tym właśnie polega potęga prostoty!

Pełna integracja z ploterami nawigacyjnymi firmy Garmin

Wyświetlacz plotera zapewnia pełną kontrolę nad autopilotem GHP Reactor Korzystając ze zgodnego sieciowego plotera nawigacyjnego firmy Garmin oraz map BlueChart® g2 Vision®, można korzystać z dodatkowych funkcji, takich jak automatyczna nawigacja, która automatycznie steruje jednostką po trasach GPS.

Poznaj pompę do wielu zastosowań

Dzięki autopilotowi GHP Reactor z pompą SmartPump nie trzeba już zgadywać, jakiego rozmiaru pompy należałoby użyć na danej łodzi. Pompę SmartPump można używać na większości łodzi. Dysponując właściwą pompą dla swojej łodzi, zyskujesz spokój oraz możliwość optymalnego wykorzystania pompy. Ponadto zyskujesz mniejszych rozmiarów urządzenie zapewniające pełną kontrolę, lepszą sprawność termiczną, większą niezawodność i niższe zużycie energii. Zawiera ono także oznaczone kolorami złącza znacznie ułatwiające instalację. Całkiem dobrze pomyślane.

Ogranicz maksymalne natężenie przepływu

Autopilot GHP Reactor z pompą SmartPump automatycznie dostosowuje maksymalne natężenie przepływu do warunków danej łodzi w zakresie od 0 do 2,4 l/min. Jako że autopilot GHP Reactor z pompą SmartPump wykorzystuje silnik bezszczotkowy, nie istnieje bezpośrednie połączenie elektryczne między obwodem napędu a wirnikiem. Korzyści wynikające z takiego rozwiązania to większa niezawodność, dłuższy okres eksploatacji pompy, mniejsze zużycie energii, cichsze działanie, mniejsze rozmiary, większa sprawność termiczna i wydajność.

Eliminacja ryzyka dopuszczalnego obrotu steru

Autopilot GHP Reactor i pompa SmartPump stanowią kompletny zestaw do autopilotażu. Pompa SmartPump to zintegrowany moduł składający się z obwodu napędu silnikowego z pompą w jednym zespole. Pompa z technologią IRRT (ang. Intelligent Rudder Rate Technology) zmniejsza prędkość steru, gdy łódź porusza się z dużą prędkością, oraz przyspiesza jego działanie, gdy łódź porusza się z mniejszą prędkością, zapewniając w ten sposób optymalną wydajność oraz bezpieczeństwo w każdej sytuacji. Napęd wykorzystujący silnik bezszczotkowy eliminuje ryzyko wystąpienia maksymalnego obrotu steru wynikającego z awarii sprzętu lub oprogramowania.

Dłużej działające urządzenie

Warunki na łodzi są trudne, szczególnie w przypadku akwenów słonowodnych. W związku z tym pompa SmartPump firmy Garmin została zabezpieczona pod kątem działania warunków atmosferycznych. Pompa SmartPump została wykonana z odpornych na korozję elementów, w tym anodowanych części aluminiowych oraz niklowanych elementów stalowych.

Sprawdź zaawansowaną technologię autopilotażu

Autopilot GHP Reactor i pompa SmartPump zapewniają pełną kontrolę nad sterem z każdego miejsca na łodzi. Oprócz utrzymywania kursu praktycznie w każdych warunkach pogodowych i przy każdym wietrze, system umożliwia płynne wykonywanie różnych wstępnie zaprogramowanych procedur trolingu i poszukiwania. Ponadto, korzystając ze zgodnego sieciowego plotera nawigacyjnego firmy Garmin oraz map BlueChart g2 Vision (do nabycia osobno), można korzystać z dodatkowych funkcji, takich jak automatyczna nawigacja, która automatycznie steruje jednostką po trasach GPS.

Kontroluj sytuację dzięki Shadow Drive

Autopilot GHP Reactor z pompą SmartPump jest wyposażony w opatentowaną technologię Shadow Drive. To daje pewność sprawowania kontroli nawet w przypadku, gdy włączony jest autopilot. System Shadow Drive automatycznie wyłącza autopilota w momencie poruszenia sterem, pozwalając na swobodne sterowanie łodzią. Autopilot automatycznie włącza się ponownie w przypadku utrzymywania stałego kursu.

Łącz się z urządzeniami sieciowymi

Autopilot GHP Reactor z pompą SmartPump dla łodzi z hydraulicznym układem sterowania umożliwia obsługę z użyciem maks. 3 jednostek kontroli steru GHC™. Urządzenie GHC komunikuje się z autopilotem poprzez sieć NMEA 2000®, umożliwiając łatwe udostępnianie innym urządzeniom danych z autopilota dotyczących kierunku ruchu. Dzięki temu po podłączeniu plotera nawigacyjnego firmy Garmin możliwe jest korzystanie z funkcji MARPA oraz z nakładek na mapy. Dla urządzenia jest dostępny opcjonalny ręczny, bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania. Jednak dla największej wygody sterowania urządzeniem GHC najlepiej skorzystać zquatix™ — pierwszego na świecie morskiego zegarka nawigacyjnego GPS wyposażonego w bezprzewodową technologię ANT+®.

Jeszcze spokojniejsza podróż

Zastosowanie opcjonalnego czujnika położenia steru GRF™ 10 jeszcze bardziej zwiększa sprawność autopilota GHP Reactor z pompą SmartPump.

W pudełku:

  • Pompa GHP SmartPump
  • Komputer kursowy (CCU) autopilota GHP Reactor
  • Wyświetlacz kontroli steru GHC 20
  • Przewód zasilający modułu ECU
  • Kabel połączeniowy
  • Moduł Shadow Drive
  • Brzęczyk
  • Kable podłączeniowe NMEA 2000® (2 m)
  • Przewód zasilający NMEA 2000
  • Trójniki NMEA 2000
  • Terminatory męski i żeński
  • Dokumentacja produktu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium