FAQ
  • Dlaczego wybrać sklep TRIGAR.pl?  

Jesteśmy pierwszą w Polsce siecią sklepów wyspecjalizowaną w produktach marki Garmin. W naszych salonach posiadamy największy wybór urządzeń i oryginalnych akcesoriów. W sieci salonów stacjonarnych można obejrzeć i porównać każdy produkt przed zakupem oraz porozmawiać z doświadczonymi pracownikami na temat jego możliwości. Z kolei w sklepie internetowym chętnie odpowiadamy na pytania poprzez czat, Messenger, telefonicznie oraz mailowo.

Dzięki 12-letniemu doświadczeniu nasi pracownicy dysponują unikalną i niezbędną wiedzą dotyczącą działania produktów i oprogramowania Garmin. 

Jesteśmy praktykami. Ścigamy się w wyścigach MTB, biegach terenowych, ultra, na orientację, chodzimy po górach i jaskiniach, żeglujemy. Nieustannie dzielimy się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, co warto sprawdzić czytając nasze blogi: gpsdlaaktywnych.pl, fenixworld.pl, running.trigar.pl i mtb.trigar.pl.  

Profesjonalne podejście do każdego Klienta pozwoliło nam uzyskać wiele wyróżnień (Opineo, Allegro, Ceneo) i pozytywnych opinii (Google).  

 

  • Czy wszystkie produkty znajdujące się na stronie internetowej są dostępne w salonach stacjonarnych? 

Produkty oznaczone na stronie internetowej dostępnością “duża ilość” i zielonym paskiem stanu powinny znajdować się w każdym salonie stacjonarnym. Może się jednak zdarzyć, że chwilowo któregoś z produktów nie będzie na miejscu. Warto do nas napisać lub zadzwonić, aby zarezerwować konkretny model urządzenia. Produkty oznaczone jako “średnia ilość” lub “mała ilość” znajdują się tylko w wybranych sklepach stacjonarnych.  

 

  • Jak długo trwa realizacja zamówienia? 

Zamówienia złożone do godziny 14 w dniach roboczych realizujemy jeszcze tego samego dnia. Produkty oznaczone dostępnością “W sprawie terminu realizacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy” są chwilowo niedostępne lub dostępne w głównym europejskim magazynie Garmina, stąd czas realizacji zostanie podany przez pracownika, który skontaktuje się telefonicznie (lub przy braku kontaktu) mailowo. 

 

  • Ile trwa dostarczenie paczki i kiedy się odbywa? 

Firma kurierska DPD dostarcza 99% paczek na kolejny dzień roboczy. Przybliżona godzina dostarczenia zostanie podana w wiadomości mailowej w dniu wydania paczki do doręczenia. 

Zamówienia realizowane paczkomatami INPOST są do odebrania w paczkomacie w ciągu ok. 1-3 dni roboczych od daty nadania.  

 

  • Czy ceny w salonach stacjonarnych są takie same jak na stronie TRIGAR.pl? 

Tak, w naszych salonach stacjonarnych ceny są zawsze takie same jak na stronie TRIGAR.pl.  

 

  • Jakie formy płatności obowiązują w salonach stacjonarnych TRIGAR®

We wszystkich salonach można płacić gotówką, kartą płatniczą oraz dokonać zakupu ratalnego za pośrednictwem Santander Banku. Przy zakupie na raty należy posiadać przy sobie dowód osobisty oraz legitymację emeryta/rencisty (jeśli takową posiadamy). Wszystkie pozostałe informacje o zatrudnieniu, dochodach itp. należy podać ustnie doradcy w sklepie.

 

  • Jakie mapy otrzymam przy zakupie i czy możecie dograć dodatkowe mapy? 

Większość produktów została wyposażona już na etapie produkcji w odpowiednie mapy. Jeśli chcesz dograć mapy innych rejonów możesz to łatwo (bezpłatnie i legalnie) zrobić samemu, co opisaliśmy w artykule na naszym blogu. Dodatkowe mapy możemy także dograć gratis przy zakupie na życzenie. Warto wiedzieć, że wszystkie turystyczne mapy wektorowe całego świata powstają obecnie na podstawie darmowych danych OpenStreetMap, z których każdy może korzystać. Płacenie za dodatkowe mapy (inne niż morskie) nie ma więc już sensu.  

 

  • Ile wynosi gwarancja i co stanie się po jej upływie? 

Wszystkie zakupione u nas produkty marki Garmin są objęte pełną dwuletnią polską gwarancją Producenta. Zarówno przy zakupie na paragon jak i na fakturę. Nie wszyscy sprzedawcy oferujący produkty Garmin w polskich sklepach posiadają urządzenia z polskiej dystrybucji, co wiąże się z krótszą gwarancją lub jej brakiem, warto to sprawdzić przed zakupem. 

Po upływie gwarancji przez kilka lat serwis proponuje możliwość wymiany zepsutego lub zniszczonego sprzętu, na taki sam model, objęty nową dwuletnią gwarancją w zryczałtowanej cenie. Jest ona zazwyczaj ok. 40-60% niższa od katalogowej ceny urządzenia. Skontaktuj się z nami i sprawdzimy dla Ciebie czy możliwa jest wymiana Twojego urządzenia i w jakiej cenie. Ponieważ w nowoczesnej elektronice nie ma możliwości samodzielnej wymiany poszczególnych komponentów, wymiana całego urządzenia z pełną 2 letnią gwarancją, jest uczciwym rozwiązaniem ze strony Producenta. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl