FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Poniżej prezentujemy zbiór najczęściej zadawanych pytań dotyczących urządzeń firmy Garmin jak i zakupów w naszym sklepie online oraz salonach stacjonarnych.

  1. Pytania dotyczące sklepu
  2. Pytania dotyczące produktów
  3. Pytania dotyczące serwisu

Pytania dotyczące sklepu

Gdzie znajdę wasze sklepy stacjonarne?

Nasze sklepy znajdują się w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Białymstoku oraz Łodzi. Dokładne adresy poszczególnych salonów wraz ze wskazówkami dojazdu można znaleźć tutaj.

W jakich godzinach otwarte są sklepy stacjonarne TRIGAR?

Wszystkie nasze salony czynne są dla Państwa w dniach Poniedziałek - Piątek godz. 10 - 18 oraz w soboty godz. 10-14.

Jak mogę się z wami skontaktować?

Udostępniamy Państwu szereg możliwości kontaktu. Informacje uzyskać można przez livechat dostępny na naszej stronie, telefonicznie dzwoniąc pod numer 500 521 500, mailowo pod adresem kontakt@trigar.pl a nawet przez aplikację Messenger na Facebooku.

Chciałbym odebrać produkt osobiście, czy istnieje możliwość rezerwacji produktu do czasu przyjazdu?

Oczywiście. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z wybranym salonem w celu zweryfikowania dostępności produktu (dostępność na stronie określana jest na podstawie wszystkich stanów sklepowych) oraz ewentualnej rezerwacji.

Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym, czy mogę od razu przyjechać odebrać zamówiony towar?

W przypadku zamówień z odbiorem osobistym wybrany salon skontaktuje się telefonicznie w celu potwierdzenia dostępności produktu stacjonarnie. Od tego momentu produkt będzie zarezerwowany i można udać się do wybranego salonu.

Dostępność produktu w sklepie online widnieje jako "brak - zapytaj o dostępność", kiedy spodziewać się produktu?

Dokładamy wszelkich starań aby utrzymywać dostępność wszystkich produktów niemniej czasem popyt przekracza podaż. W takim wypadku zachęcamy do korzystania z przycisku "powiadom o dostępności" w celu otrzymania automatycznej wiadomości email w przypadku pojawienia się dostawy. Warto również skontaktować się z nami telefonicznie aby zweryfikować czy nie zwolniła się rezerwacja produktu.

Dostępność produktu w sklepie online widnieje jako "na zamówienie", jaki jest czas realizacji?

W przypadku produktów dostępnych na zamówienie czas oczekiwania to ok 2 tygodnie.

Dostępność produktu w sklepie online widnieje jako "niekontynuowany", co to oznacza?

Oznacza to ,że Garmin zaprzestał produkcji tego modelu, nie jest dostępny w sprzedaży i nie mamy możliwości zamówienia go od producenta.

Zamówiłem produkt, kiedy spodziewać się dostawy?

Produkty aktualnie dostępne wysyłamy w ciągu 24h od daty zakupu. Przed wysyłką poinformujemy o planowanym nadaniu. W przypadku zamówienia kurierem DPD paczka z reguły dochodzi na następny dzień, z kolei paczki InPost docierają zwykle do 2 dni roboczych.

Czy ceny w sklepach stacjonarnych są takie same jak w sklepie online?

Tak, wszystkie ceny są zawsze takie same.


Pytania dotyczące produktów

Chciałbym zakupić akcesorium, czy będzie ono kompatybilne z moim urządzeniem?

W naszym sklepie oferujemy szereg możliwości zweryfikowania kompatybilności. Poza kontaktem z konsultantem który udzieli odpowiedzi, każdy produkt posiada na swojej karcie zakładkę "Akcesoria" w którym powiązane z nim są kompatybilne dodatki. W przypadku pasków, udostępniamy szeroki wachlarz kategorii pozwalający na zweryfikowanie czy pasek będzie pasował do zegarka.

Czy optyczny pomiar tętna z nadgarstka jest wystarczający do rejestrowania aktywności?

Przy rozpoczęciu aktywności, czujnik optycznym HR firmy Garmin dokonuje pomiaru częściej, ponieważ jest on stale włączony i stara się dokonywać pomiarów tętna przez cały czas trwania aktywności. Jednak pomiar posiada pewne ograniczenia, które mogą spowodować, że odczyty tętna będą w pewnych okolicznościach niedokładne. Okoliczności te obejmują cechy fizyczne użytkownika, dopasowanie urządzenia oraz rodzaj i intensywność wykonywanych czynności. Dla dokładniejszych odczytów tętna zalecamy stosowanie zewnętrznego czujnika tętna.

Biorę pod uwagę kilka urządzeń, jak mogę sprawdzić różnice między nimi?

Aby ułatwić Państwu dobór odpowiedniego urządzenia sporządziliśmy dla Państwa szereg tabelek porównawczych dla danych kategorii.

Posiadam urządzenie z mapami. Czy ich aktualizacja jest darmowa?

Wszystkie nawigacje, zegarki oraz urządzenia turystyczne z wbudowanymi mapami posiadają darmowe dożywotnie aktualizacje map. Nie dotyczy to zdjęć satelitarnych Birdseye (te posiadają subskrypcję zależną od modelu urządzenia) oraz map dostępnych na karcie pamięci (są to jednorazowe aktualizacje). W przypadku map BlueChart na karcie pamięci oraz posiadania plottera, Garmin udostępnia jedną darmową aktualizację do roku od zakupu karty pamięci.

Mam problem z funkcjonalnością urządzenia, gdzie znajdę pomoc?

Jeżeli mają Państwo pytania dotyczące obsługi urządzenia, zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami. Specjalnie dla Państwa posiadamy również na stronie zbiór instrukcji obsługi dla większości urządzeń Garmin.

Czy w modelach nie posiadających pływania w otwartym akwenie można taką aktywność zainstalować?

Nie, aktywność pływania w otwartym akwenie wymaga pewnego algorytmu jako ,że ręka znajduje się raz pod a raz nad taflą wody. Aktywności te zarezerwowane są dla modeli triathlowych lub serii Garmin Instinct.

Nie widzę w zegarku danej aktywności, dlaczego jej nie ma?

Lista aktywności wyświetlana na ekranie aktywności to tzw. lista ulubionych. Pozostałe aktywności nie wyciągnięte na listę są dostępne na samym dole w opcji "Dodaj".

Wybrałem opcję dodaj ale nadal nie widzę interesującej mnie aktywności. Czy jest możliwość zainstalowania jej?

Prawdopodobnie tak. Warunkiem koniecznym jest dostępność aplikacji na platformie Garmin Connect IQ i kompatybilność z danym zegarkiem.

Czy do odtwarzania muzyki lub płatności Garmin Pay potrzebuje mieć w pobliżu telefon?

Urządzenia z wbudowaną funkcją Garmin Music oraz Garmin Pay po skonfigurowaniu nie wymagają połączenia z telefonem. W przypadku gdy urządzenie nie posiada Garmin Music a jedynie sterowanie muzyką, połączenie jest wymagane.

Chciałbym dograć dodatkowe mapy do mojego urządzenia. Gdzie mogę je znaleźć?

Linki do dodatkowych map oraz instrukcja ich wgrania jest dostępna na dedykowanej podstronie. Niezależnie od rodzaju urządzenia, mapy wgrywamy zawsze do folderu Garmin w urządzeniu.

Mam tatuaż, czy pomiar tętna z nadgarstka będzie działać?

Pigment wykorzystywany podczas tworzenia tatuażu może negatywnie wpłynąć na działanie czujnika tętna. W takim przypadku, jeżeli czujnik tętna znajduje się bezpośrednio w miejscu w którym pigment znajduje się pod skórą, odczyt może zostać zaburzony lub nawet wykluczony. Dokladniejsze informacje można znaleźć na stronie producenta:

Czy mój telefon będzie działać z zegarkiem Garmin?

Wymagania dotyczące aplikacji Garmin Connect wymaganej do połączenia z zegarkami oraz innymi urządzeniami fitness można znaleźć na stronie producenta. Dodatkowo w telefonach iPhone nie działają też odpowiedzi sms z szablonu. Natomiast pod tym adresem znajdziemy listę telefonów niekompatybilnych z funkcjami głosowymi np. w modelu Venu 2 Plus.


Pytania dotyczące serwisu

Na jaki okres udzielana jest gwarancja?

Gwarancja udzielana przez firmę Garmin wynosi 24 miesiące.

Chciałbym zareklamować urządzenie, gdzie mogę to zrobić?

W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z serwisem Garmin Polska (00 800 121 45 63, 22 300 31 55, poland.support@garmin.com) lub z dowolnym naszym salonem. Szczegółową procedurę zgłoszenia serwisowego znajdziesz na naszej dedykowanej podstronie.

Ile trwa serwisowanie urządzenia?

W większości przypadków Garmin wymienia urządzenie do 10 dni roboczych. W przypadku zgłoszenia w salonie należy doliczyć czas wymagany na transport urządzenia (ok. 2 dni).

Czy Garmin naprawia urządzenia?

W przypadku większości produktów jeżeli zmiana oprogramowania nie przynosi rezultatu, Garmin wymienia całe urządzenie. Urządzenie wymienione otrzymuje nową dwuletnią gwarancją potwierdzoną dokumentem serwisowym Garmin Polska.

Moje urządzenie jest już po gwarancji, czy da się coś zrobić?

Jak najbardziej. Garmin oferuje również wymianę pogwarancyjną na tych samych zasadach co w okresie gwarancji, z tą różnicą ,że podczas kontaktu z serwisem zostajemy poinformowani o kosztach wymiany urządzenia.

Czy wymienicie baterię, szkło lub inny element w moim urządzeniu?

Z racji iż Garmin nie sprzedaje elementów zamiennych do większości urządzeń nie jesteśmy tego w stanie zrobić. Elementy te ulegają wymianie w trybie serwisowym (całe urządzenie). Wyjątkiem są niektóre modele które posiadają elementy zamienne (np. bateria Alpha 100).

Urządzenie zawiesiło się i nie reaguje, co zrobić?

W przypadku zawieszenia się urządzenia należy przytrzymać przycisk uruchamiający sprzęt przez około 20-30 sekund. Powinno to odciąć dopływ prądu z baterii. Następnie można uruchomić urządzenie, które powinno działac poprawnie.

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium