Zwroty

PROCEDURA ZWROTU TOWARU

1. WYPEŁNIJ I WYDRUKUJ FORMULARZ

2. DOŁĄCZ FORMULARZ DO PACZKI

3. PRZEŚLIJ PACZKĘ LUB DOSTARCZ OSOBIŚCIE NA ADRES:

TRIGAR - DZIAŁ ZWROTÓW, UL. ŚW. WINCENTEGO 17, 50-252, WROCŁAW, TEL: 793 331 277

4. POCZEKAJ NA ZWROT PŁATNOŚCI

Pamiętaj o odpowiedniem zabezpieczeniu zwracanego produktu przed przesyłką. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.

Prawo do odstąpienia od umowy

Poniżej prezentujemy fragment regulaminu sklepu dotyczący polityki zwrotów. Pełną wersję regulaminu znajdziesz tutaj.

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem Przedsiębiorstwa ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem bezpośredniego kosztu zwrotu, a także jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

2. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy równy najtańszemu zwykłemu sposobowi dostawy oferowanemu przez Sprzedawcę. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem pobranej płatności do chwili otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego nadania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Powyższa zasada nie obowiązuje, jeśli Przedsiębiorca zaproponuje, że sam odbierze rzecz.

3. W związku z art. 34 ust. 4 (Ustawa o prawach konsumenta) "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy".  Zgodnie z wytycznymi KE oraz poradnika wydanego przez UOKiK Konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

4. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art 38. ust. 9, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowani, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zapis ten odnosi się do map sprzedawanych na kartach MicroSD w zapieczętowanych opakowaniach.

5. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep o tym fakcie pisemnie bądź drogą e-mail w terminie do 14 dni od odebrania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie informacji przed jego upływem.

6. Konsument ma obowiązek zwrócenia rzeczy Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie zwracanej rzeczy przed jego upływem.

7. Zwracany towar należy dostarczyć na swój koszt (paczki pobraniowe nie będą odbierane) na adres: "TRIGAR - dział zwrotów", ul. Św. Wincentego 17, Wrocław 50-252, tel. 500 521 500. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.  

8. Z powyższego Prawa do odstąpienia od umowy zawartej po 01.01.2021 mogą skorzystać na zasadach praw Konsumenta osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy  wynika,  że nie  posiada  ona  dla  tej  osoby  charakteru  zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie  przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium