Czy mój telefon jest zgodny z produktami Bluetooth Smart firmy Garmin?
Bluetooth Smart jest technologią zapewniającą niski pobór energii i jest stosowana w niektórych nowszych smartfonach dostępnych obecnie na rynku.
Niektóre urządzenia firmy Garmin wykorzystują tę technologię do bezprzewodowego synchronizowania danych — za pomocą aplikacji Garmin Connect Mobile lub Garmin Drive — ze smartfonami korzystającymi z Bluetooth Smart.
Urządzenia z systemem Android
Nawet jeśli nie znajdziesz swojego smartfonu z system Android na powyższej liście, możliwe jest że będzie on współpracował z urządzeniami Garmin pod warunkiem, że będzie spełniać następujące wymagania:
- 7.0 lub nowszy
Mobilny system operacyjny Android jest używany przez wielu różnych producentów na całym świecie. Garmin dokłada wszelkich starań, aby zapewnić pełną zgodność z większością popularnych urządzeń mobilnych.
Urządzenia Apple
Wszystkie smartwatche z serii Apple iPhone począwszy od modelu z oznaczeniem 6S, są zgodne z urządzeniami Garmin. Aby połączenie bluetooth działało prawidłowo iPhone musi działać na najnowszym dostępnym systemie operacyjnym.
- System iOS 13.0 lub nowszy
- Kompatybilność z urządzeniami iPhone, iPad i iPod touch
Urządzenia, które nie przeszły testów kompatybilności z urządzeniami Garmin
Następujące modele telefonów nie przeszły wewnętrznych testów kompatybilności z niektórymi urządzeniami Garmin. Telefon i urządzenie mogą współpracować, ale mogą wymagać regularnego rozwiązywania problemów Rozwiązywanie problemów z połączeniem Bluetooth
Nie jest ona uważana za kompletną i może być okresowo aktualizowana w oparciu o testy Garmin i opinie klientów. W przypadku funkcji głosowych w zegarkach (na ten moment Venu 2 Plus, Venu 3) mogą one całkowicie nie działać.
Model telefonu | Wersja Androida |
---|---|
Google Pixel 1 | Android 10 |
Honor 8/Lite/Pro/X | Android 10 |
Honor 9/Lite/i | Android 10 |
Honor 10/GT/Lite/X | Android 10 |
Honor 20/Lite/Pro | Android 10 |
Honor 30/i/Lite/Pro/S | Android 10 |
Honor Magic 2 | Android 10 |
Honor Play 3/e | Android 10 |
Honor Play 4/Pro/T | Android 10 |
Honor View 10/20/30/Pro | Android 10 |
Huawei Enjoy 9/S/e | Android 10 |
Huawei Enjoy 10/S/Plus | Android 10 |
Huawei Enjoy 20/S/Plus/Pro/SE | Android 10 |
Huawei Maimang 7/8 | Android 10 |
Huawei Mate X/Xs/X2/RS | Android 10 |
Huawei Mate 10/Pro/Lite/RS | Android 10 |
Huawei Mate 20/Pro/Lite/X/RS | Android 10 |
Huawei Mate 30/X/Pro/E/RS | Android 10 |
Huawei Mate 40/Pro/RS/E | Android 10 |
Huawei Nova 3/e/i, 4/e | Android 10 |
Huawei Nova 5/5i/T/Pro | Android 10 |
Huawei Nova 6/SE | Android 10 |
Huawei Nova 7/SE/Pro | Android 10 |
Huawei Nova 8/SE/Pro | Android 10 |
Huawei P20/Pro/Lite | Android 10 |
Huawei P30/Pro/Lite | Android 10 |
Huawei P40/Pro/Lite | Android 10 |
Huawei P Smart 2019/Smart+/Smart Z | Android 10 |
Huawei Y9 Prime | Android 10 |
LG G7+ ThinQ | Android 10 |
Oppo R15 | Android 10 |
Samsung Galaxy J1/J2/J3/J4/J5 | Android 6 |
Xiaomi 11T | Android 12 |
Xiaomi Redmi Note 8 Pro | Android 10 |
Xiaomi Redmi Note 9T | Android 12 |
Xiaomi Redmi Note 11 Pro | Android 12 |
Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ | Android 12 |
UWAGA: Telefony z systemem operacyjnym Android (edycja Go) będą wyświetlać aplikację Garmin Connect jako niezgodną w Sklepie Play. Ta wersja Androida ma ograniczenia powodujące, że niektóre funkcje nie działają z urządzeniami Garmin
Twojego telefonu nie ma na liście?
Jeżeli twoje urządzenie/telefon nie znajduje się na powyższej liście nie musi to oznaczać, że nie jest kompatybilne. Urządzenie nie znajdujące się na liście może działać poprawnie, ale nie zostało to przez nas przetestowane. Nieprzetestowane urządzenia mogą jednak działać tylko sporadycznie/nieregularnie, a w najgorszym przypadku w ogóle nie współpracować z naszymi urządzeniami.
Artykuły powiązane
- Rozwiązywanie problemów z połączeniem Bluetooth pomiędzy urządzeniem motoryzacyjnym Garmin, a telefonem komórkowym.
- Minimalne wymagania sprzętowe do używania aplikacji Garmin Connect Mobile i modułu Bluetooth.
- Rozwiązywanie problemów z połączeniem Bluetooth i aplikacją Garmin Connect Mobile
- Rozwiązywanie problemów z połączeniem telefonów marki Huawei z aplikacją Garmin Connect Mobile.
- Instrukcja łączenia zegarka marki Garmin z aplikacją Garmin Connect Mobile
- Zarządzanie powiadomieniami wyświetlanymi w zegarku Garmin Fenix w połączeniu z iPhone.
Karolina Pniewska
Niestety mój telefon nie łączy się z zegarkiem. Paruje się ale nie łączy, lista PDF urządzeń niestety się nie generuje. Proszę o pomoc w tym temacie
grzegorz
Witam mam garmina 6 i nie mogę skonfigurować odbioru rozmów i wiadomości z telefonu. Mam telefon Xaomi Redmi 5 Plus
Mateusz
@Grzegorz, miałem ten sam problem. Rozwiązałem go tak: 1. Przyznałem aplikacji Garmin Connect wszystkie możliwe uprawnienia i wyłączyłem oszczędzanie baterii dla tej aplikacji. 2. Firmową aplikację "wiadomości" zastąpiłem aplikacją "wiadomości" od Google. I działa.
Robert
Dorzucę od siebie, może komuś się ta wiedza przyda: telefon to Xiaomi Mi 11 Lite 5G; smartwatch to Garmin Venu 2. Powiadomienia na zegarek bardzo szwankowały, najczęściej działały raptem kilka godzin po ponownym parowaniu urządzeń. Kontaktowałem się nawet z serwisem Garmin, niestety wszystkie rozwiązania, które mi proponowali już zrobiłem (dostępy, resety, aktualizacje, ignorowanie oszczędzania energii itp) i nie mogli mi w niczym innym pomóc.