O firmie

Cześć,

bardzo cieszymy się, że zajrzałeś na tę stronę. Z chęcią podzielimy się z Tobą historią naszej firmy ;)

TRIGAR to działający od 2007 roku największy, detaliczny sprzedawca produktów GARMIN oraz TACX w Polsce. Od początku naszego istnienia jesteśmy związani wyłącznie z tą marką, co zaowocowało uzyskaniem tytułu Autoryzowanego Partnera. W naszej ofercie nie znajdziecie zegarków, liczników czy nawigacji innych producentów, gdyż w 100% poświęcamy się i specjalizujemy w sprzedaży produktów Garmin. Dzięki temu nasi eksperci nie muszą improwizować i naprawdę wiedzą co sprzedają!

Centrala firmy mieści się w Poznaniu. Tu także znajduje się nasz główny magazyn, z którego codziennie rozsyłamy towar do siedmiu salonów stacjonarnych oraz do Was - naszych Klientów ;). Własny magazyn pozwala nam na bardzo szybką realizację zamówień. W większości przypadków na dostarczenie przesyłki do paczkomatów lub bezpośrednio pod wskazany adres wystarczą zaledwie 24 godziny!

Przez 16 lat zrealizowaliśmy już ponad 100 000 zamówień

Stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość obsługi naszych Klientów, dlatego nie dość, że oferujemy wyłącznie produkty marki GARMIN, to dodatkowo wyodrębniliśmy w strukturach naszej firmy działy specjalizujące się w szczególnie wymagających zagadnieniach związanych z urządzeniami z segmentu MARINE oraz dedykowanymi do pracy z psami.

Oferowane przez nas produkty pochodzą wyłącznie z dystrybucji GARMIN POLSKA i objęte są jedyną autoryzowaną przez producenta 24-miesięczną gwarancją. Zapewniamy najniższe ceny przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi.

Wieloletnie doświadczenie

Doświadczenie

Z produktami Garmin pracujemy od 16 lat - znamy je wszystkie.

Salony

Sieć sprzedaży

Posiadamy 7 wyspecjalizowanych Sklepów Firmowych TRIGAR.

Konkurencyjne ceny

Konkurencyjność

Największa dostępność produktów GARMIN w Polsce.

Autoryzowany Partner

Bezpieczeństwo

Cały asortyment objęty pełną polską gwarancją producenta.

Sklep internetowy

Efektywność

Własny magazyn zapewnia sprawną realizację zamówień.

HISTORIA SALONÓW FIRMOWYCH TRIGAR

TRIGAR - ŁÓDŹ

Otwarcie salonu: 2022

Salon TRIGAR w Łodzi

Najmłodsze dziecko w rodzinie TRIGAR, od lutego 2022 roku mieści się w Łodzi przy ul. Drewnowskiej 55. Najbardziej usportowiony z naszych salonów, oprócz fachowej wiedzy dotyczącej biegania, dysponuje najnowocześniejszym trenażerem TACX Neo Bike Smart dostępnym dla Klientów. Po zakończonym treningu, pracownicy salonu zajmują się obsługą czatu oraz firmowej infolinii. W Łodzi powstają również, wysokiej jakości treści, dostępne na naszych firmowych blogach jak fenixworld.pl oraz gpsdlaaktywnych.pl.

PRZEJDŹ DO STRONY SALONU TRIGAR ŁÓDŹ

TRIGAR - BIAŁYSTOK

Otwarcie salonu: 2019

Salon Trigar Białystok

Działalność w stolicy Podlasia rozpoczęliśmy w lipcu 2019 roku. Był to nasz szósty oddział, a jego błyskawiczny rozwój i funkcjonowanie dały nam tyle radości ile trafienie przysłowiowej szóstki właśnie. Olbrzymia w tym zasługa naszego kolegi, miłośnika ciężkiego treningu i zwycięzcy zawodów w trójboju siłowym. Niezłomnym charakterem i pogodnym usposobieniem zdobywa kolejnych klientów oraz partnerów organizujących wydarzenia sportowe w regionie

PRZEJDŹ DO STRONY SALONU TRIGAR BIAŁYSTOK

TRIGAR - WARSZAWA

Otwarcie salonu: 2018

Salon Trigar Warszawa

Latem 2018 roku rozpoczęliśmy kolejny rozdział naszej historii. Świadomi wyzwań czekających nas na wymagającym rynku stolicy, postawiliśmy na najwyższą jakość obsługi. Naszym głównym specjalistą został więc ekspert pozyskany bezpośrednio z brytyjskiej centrali firmy Garmin. To dało nam gwarancję, że oferowane produkty będą idealnie dopasowane do potrzeb Klientów. Do odwiedzenia salonu zachęca stylowe wnętrze oraz znakomita kawa, którą nasz personel chętnie poczęstuje każdego, kto będzie miał ochotę umilić sobie czas poświęcony na podjęcie decyzji zakupowej.

PRZEJDŹ DO STRONY SALONU TRIGAR WARSZAWA

TRIGAR - KRAKÓW

Otwarcie salonu: 2017

Salon Trigar Kraków

Pod Wawelem pojawiliśmy się we wrześniu 2017 roku. Jak przystało na miasto związane ze sztuką i teatrem, w naszym krakowskim salonie najważniejsze sprawy dzieją się za kulisami. Oddział odpowiedzialny jest za wizualną stronę sklepu online, prezentację nowego asortymentu oraz wszelkie sprawy techniczne związane ze stroną internetową. To, że dane techniczne produktów są rzetelne a ich zdjęcia atrakcyjne zawdzięczamy małopolskiej załodze. Gdzie sztuka tam muzyka, dlatego salon obsługuje infolinię dla zainteresowanych systemami audio marki FUSION. Choć, jak śpiewał poeta "dla serca nieszczególne tu powietrze" z dumą stwierdzamy, że grono aktywnych osób, korzystających z naszej oferty, rokrocznie się tutaj powiększa

PRZEJDŹ DO STRONY SALONU TRIGAR KRAKÓW

TRIGAR - GDAŃSK

Otwarcie salonu: 2015

Salon Trigar Gdańsk

Latem 2015 roku postanowiliśmy wypłynąć na szerokie wody. Nasza nadmorska przystań mieści się przy ul. Partyzantów 72 w Gdańsku. Bliskość zatoki sprawiła, że jedną ze specjalności zakładu jest kategoria Marine. Oddział posiada najszerszą wiedzę w zakresie urządzeń morskich Garmin oraz infolinię dedykowaną miłośnikom wędkarstwa i żeglowania. Gdańska załoga wkręcona jest również w kolarstwo, zapewniając klientom fachową wiedzę dotyczącą produktów rowerowych Garmin oraz trenażerów TACX. Oddział zajmuje się również publikacją treści na firmowych blogach, pozycjonowaniem firmy w przestrzeni internetowej oraz aktualizowaniem oferty produktowej.

PRZEJDŹ DO STRONY SALONU TRIGAR GDAŃSK

TRIGAR - WROCŁAW

Otwarcie salonu: 2012

Salon Trigar Wrocław

Drugi oddział pojawił się na mapie Polski w 2012 roku. Znajduje się przy ul. Św. Wincentego 17 we Wrocławiu a nazywany jest perłą w koronie firmy! Nieprzypadkowo, ponieważ wkład salonu w rozwój marki TRIGAR okazał się bezcenny! Wysokie kwalifikacje oraz zaangażowanie załogi przyciągnęły rzeszę wiernych klientów, którzy do dziś chętnie nas odwiedzają. Salon stał się również swoistym centrum wiedzy i zaopatrzenia dla ośrodków szkolenia psów oraz myśliwych, o renomie sięgającej daleko poza Dolny Śląsk. Aktualnie, oddział odpowiada m.in za kwestie związane z polityką prywatności, przyjmowaniem zwrotów i reklamacji oraz jakością produktów działu OUTLET

PRZEJDŹ DO STRONY SALONU TRIGAR WROCŁAW

TRIGAR - POZNAŃ

Otwarcie salonu: 2007

Salon Trigar Poznań

Nasza przygoda z produktami GARMIN zaczęła się w Poznaniu przy ul. Wierzbięcice 17, gdzie niezmiennie od kilkunastu lat, każdego dnia odwiedzają nas Klienci z całej Wielkopolski. Początkowo w ofercie posiadaliśmy przede wszystkim nawigacje samochodowe, ale z biegiem czasu, jak amerykański lider rynku GPS rozszerzał portfolio produktowe, my rozbudowywaliśmy ofertę sklepu. Do dziś to właśnie w Poznaniu mieści się siedziba główna firmy - tutaj znajduje się nasze "centrum dowodzenia" oraz magazyn centralny wraz z centrum logistycznym odpowiedzialnym za realizację wysyłek.

PRZEJDŹ DO STRONY SALONU TRIGAR POZNAŃ

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu