O firmie

TRIGAR, to działający od 2007 roku, największy detaliczny sprzedawca produktów marki GARMIN w Polsce. Tytuł "Autoryzowanego Partnera GARMIN" zobowiązuje, dlatego nie znajdziecie u nas oferty innych producentów.

W naszym sklepie internetowym dostępna jest najbogatsza w kraju oferta amerykańskiego lidera rynku GPS i jako jedyni posiadamy sieć wyspecjalizowanych Salonów Firmowych mieszczących się w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Białymstoku i Łodzi.

Stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość obsługi naszych Klientów, dlatego nie dość, że oferujemy wyłącznie produkty marki GARMIN, to dodatkowo wyodrębniliśmy w strukturach naszej firmy działy specjalizujące się w szczególnie wymagających zagadnieniach związanych z urządzeniami z segmentu MARINE oraz dedykowanymi do pracy z psami.

Oferowane przez nas produkty pochodzą wyłącznie z dystrybucji GARMIN POLSKA i objęte są jedyną autoryzowaną przez producenta 24-miesięczną gwarancją. Zapewniamy najniższe ceny przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi.

TRIGAR - ŁÓDŹ

Otwarcie salonu: LUTY 2022

Salon TRIGAR w Łodzi

Najmłodsze dziecko w rodzinie TRIGAR, od lutego 2022 roku mieści się w Łodzi przy ul. Drewnowskiej 55. Najbardziej usportowiony z naszych salonów, oprócz fachowej wiedzy dotyczącej biegania, dysponuje najnowocześniejszym trenażerem TACX Neo Bike Smart dostępnym dla Klientów. Po zakończonym treningu, pracownicy salonu zajmują się obsługą czatu oraz firmowej infolinii. W Łodzi powstają również, wysokiej jakości treści, dostępne na naszych firmowych blogach jak fenixworld.pl oraz gpsdlaaktywnych.pl.

TRIGAR - BIAŁYSTOK

Otwarcie salonu: LIPIEC 2019

Salon Trigar Białystok

Działalność w stolicy Podlasia rozpoczęliśmy w lipcu 2019 roku. Był to nasz szósty oddział, a jego błyskawiczny rozwój i funkcjonowanie dały nam tyle radości ile trafienie przysłowiowej szóstki właśnie. Olbrzymia w tym zasługa naszego kolegi, miłośnika ciężkiego treningu i zwycięzcy zawodów w trójboju siłowym. Niezłomnym charakterem i pogodnym usposobieniem zdobywa kolejnych klientów oraz partnerów organizujących wydarzenia sportowe w regionie.

TRIGAR - WARSZAWA

Otwarcie salonu: CZERWIEC 2018

Salon Trigar Warszawa

Opis salonu

TRIGAR - KRAKÓW

Otwarcie salonu: WRZESIEŃ 2017

Salon Trigar Kraków

Pod Wawelem pojawiliśmy się we wrześniu 2017 roku. Jak przystało na miasto związane ze sztuką i teatrem, w naszym krakowskim salonie najważniejsze sprawy dzieją się za kulisami. Oddział odpowiedzialny jest za wizualną stronę sklepu online, prezentację nowego asortymentu oraz wszelkie sprawy techniczne związane ze stroną internetową. To, że dane techniczne produktów są rzetelne a ich zdjęcia atrakcyjne zawdzięczamy małopolskiej załodze. Gdzie sztuka tam muzyka, dlatego salon obsługuje infolinię dla zainteresowanych systemami audio marki FUSION. Choć, jak śpiewał poeta "dla serca nieszczególne tu powietrze" z dumą stwierdzamy, że grono aktywnych osób, korzystających z naszej oferty, rokrocznie się tutaj powiększa.

TRIGAR - GDAŃSK

Otwarcie salonu: SIERPIEŃ 2015

Salon Trigar Gdańsk

Latem 2015 roku postanowiliśmy wypłynąć na szerokie wody. Nasza nadmorska przystań mieści się przy ul. Partyzantów 72 w Gdańsku. Bliskość zatoki sprawiła, że jedną ze specjalności zakładu jest kategoria Marine. Oddział posiada najszerszą wiedzę w zakresie urządzeń morskich Garmin oraz infolinię dedykowaną miłośnikom wędkarstwa i żeglowania. Gdańska załoga wkręcona jest również w kolarstwo, zapewniając klientom fachową wiedzę dotyczącą produktów rowerowych Garmin oraz trenażerów TACX. Oddział zajmuje się również publikacją treści na firmowych blogach, pozycjonowaniem firmy w przestrzeni internetowej oraz aktualizowaniem oferty produktowej.

TRIGAR - WROCŁAW

Otwarcie salonu: MARZEC 2012

Salon Trigar Wrocław

Drugi oddział pojawił się na mapie Polski w 2012 roku. Znajduje się przy ul. Św. Wincentego 17 we Wrocławiu a nazywany jest perłą w koronie firmy! Nieprzypadkowo, ponieważ wkład salonu w rozwój marki TRIGAR okazał się bezcenny! Wysokie kwalifikacje oraz zaangażowanie załogi przyciągnęły rzeszę wiernych klientów, którzy do dziś chętnie nas odwiedzają. Salon stał się również swoistym centrum wiedzy i zaopatrzenia dla ośrodków szkolenia psów oraz myśliwych, o renomie sięgającej daleko poza Dolny Śląsk. Aktualnie, oddział odpowiada m.in za kwestie związane z polityką prywatności, przyjmowaniem zwrotów i reklamacji oraz jakością produktów działu OUTLET.

TRIGAR - POZNAŃ

CZERWIEC 2007

Salon Trigar Poznań

Nasza przygoda z produktami GARMIN zaczęła się w Poznaniu przy ul. Wierzbięcice 17, gdzie niezmiennie od kilkunastu lat, każdego dnia odwiedzają nas Klienci z całej Wielkopolski. Początkowo w ofercie posiadaliśmy przede wszystkim nawigacje samochodowe, ale z biegiem czasu, jak amerykański lider rynku GPS rozszerzał portfolio produktowe, my rozbudowywaliśmy ofertę sklepu. Do dziś to właśnie w Poznaniu mieści się siedziba główna firmy - tutaj znajduje się nasze "centrum dowodzenia" oraz magazyn centralny wraz z centrum logistycznym odpowiedzialnym za realizację wysyłek.

Menu Szukaj filtruj więcej
    • AUTORYZOWANY PARTNER GARMIN
    • TRIGAR to 15 lat doświadczenia, 7 salonów firmowych oraz tysiące zadowolonych Klientów.

• Tel.:500 521 500
    • E-mail:kontakt@trigar.pl
    • Dołącz do Klubu TRIGAR
      Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu