Garmin Morski autopilot GHP 10
Opis
Nawigacja automatyczna dla użytkowników łodzi motorowych
- Łatwy w obsłudze autopilot dla użytkowników łodzi motorowych
- Opatentowana technologia Shadow Drive™ pozwala zachować kontrolę nawet podczas korzystania z autopilota
- Obsługa z użyciem jednostki kontroli steru GHC™ oraz zgodność z interfejsem GHC do obsługi zdalnej i urządzeniem quatix™
- Do jednego urządzenia GHP 10 można podłączyć maksymalnie 3 jednostki kontroli steru GHC
- Łączność NMEA 2000®
Autopilot morski GHP 10 zapewnia zupełnie nowy poziom wielofunkcyjności urządzeniom morskim firmy Garmin. To rewolucyjne urządzenie umożliwia użytkownikom łodzi motorowych łatwą obsługi autopilota z funkcja automatycznej nawigacji.
Poczuj różnicę z technologią Shadow Drive™
Opatentowana technologia Shadow Drive wykorzystywana w urządzeniu GHP 10 daje pewność sprawowania kontroli nawet w przypadku, gdy włączony jest autopilot. System Shadow Drive automatycznie wyłącza autopilota w momencie poruszenia sterem, pozwalając sternikowi na sterowanie łodzią. Autopilot automatycznie włącza się ponownie w przypadku utrzymywania przez sternika stałego kursu.
Korzystaj z prostego interfejsu i połączenia NMEA
Kontrolę nad urządzeniem GHP 10V sprawuje się za pomocą jednostki kontroli steru GHC™. Jednostka ta komunikuje się z autopilotem poprzez magistralę NMEA 2000®, umożliwiając łatwe udostępnianie innym urządzeniom danych z autopilota dotyczących kierunku ruchu. Prosty interfejs urządzenia GHP 10 zapewnia łatwą obsługę. Do jednego urządzenia GHP 10 można podłączyć maksymalnie 3 jednostki kontroli steru GHC, dzięki czemu można korzystać z możliwości oferowanych przez autopilota w wielu miejscach na łodzi. Dla urządzenia jest dostępny opcjonalny ręczny, bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania. Jednak dla największej wygody sterowania urządzeniem GHC najlepiej skorzystać z quatix™ — pierwszego na świecie morskiego zegarka nawigacyjnego GPS wyposażonego w bezprzewodową technologię ANT®.
W pudełku:
- Jednostka kontroli steru GHC™
- Elektroniczny moduł sterujący ECU
- Komputer kursowy CCU
- Moduł funkcji Shadow Drive
- Kabel połączeniowy ECU/CCU
- Brzęczyk
- Przewód zasilający ECU
- Kabel podłączeniowy NMEA 2000®
- Trójnik NMEA 2000