Autopilot Garmin Reactor 40 do łodzi z silnikiem zaburtowym z GHC 20
Opis
Przeznaczony do użytku na łodziach z silnikiem zaburtowym
- Przeznaczony do użytku na łodziach z małym silnikiem zaburtowym (lista zgodnych silników) o mocy do 20 KM
- Pomaga utrzymać kierunek, dzięki czemu nie zboczysz z kursu — nawet przy silnych falach, wietrze lub nurcie
- W zestawie znajduje się wygodny, unoszący się na wodzie podręczny pilot zdalnego sterowania z jasnym, czytelnym w pełnym słońcu wyświetlaczem
- Jednym dotknięciem przycisku autopilota możesz łatwo dostosować ustawienie przepustnicy, aby szybko przełączyć silnik łodzi na obroty jałowe podczas wyjmowania ryby podbierakiem
- Łatwy montaż i integracja z wyświetlaczem do autopilota GHC 20, zgodność z ploterami nawigacyjnymi Garmin lub systemem GPS obsługującym sieć NMEA 2000®
Bez względu na to, czy wybierasz się na łososia, pstrąga, szczupaka lub inną rybę, czy po prostu wypływasz z przystani, Twój autopilot Reactor 40 do łodzi z silnikiem zaburtowym pomoże Ci utrzymać kierunek, dzięki czemu nie zboczysz z kursu — nawet przy silnych falach, wietrze lub nurcie.
Łatwy w użyciu pilot zdalnego sterowania
W zestawie z autopilotem Reactor 40 do łodzi z silnikiem znajduje się wygodny, unoszący się na wodzie podręczny pilot zdalnego sterowania z jasnym, czytelnym w pełnym słońcu wyświetlaczem. Jednym dotknięciem przycisku autopilota możesz szybko i łatwo dostosować ustawienie przepustnicy, aby szybko przełączyć silnik łodzi na obroty jałowe podczas wyjmowania ryby podbierakiem lub przed zacumowaniem. Łatwa integracja z dołączonym wyświetlaczem do autopilota GHC 20 i zgodność z ploterami nawigacyjnymi Garmin lub systemem GPS obsługującym sieć NMEA 2000 zapewniają bezproblemową konfigurację sprzętu pokładowego.
W pudełku:
- GHC™ 20
- Komputer kursowy (CCU)
- Elektroniczny moduł sterujący (ECU)
- Przewód zasilający ECU
- Kabel połączeniowy CCU/ECU
- Siłownik steru
- Siłownik przepustnicy
- Pilot zdalnego sterowania do autopilota
- Dokumentacja