Regulamin Zegarka Zastępczego

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów wprowadzamy do oferty usługę "Zegarka Zastępczego".

Mamy świadomość tego, że do treningów z zegarkiem Garmin można się bardzo szybko przyzwyczaić. Bieganie w odpowiedniej strefie tempa, tętna, bieżący podgląd pokonanego dystansu i cały szereg dodatkowych funkcji jakie oferują urządzenia amerykańskiego producenta szybko uzależniają. Jest to jednak pozytywne uzależnienie, które wynosi trening na nowy, wyższy poziom. 

Złośliwość rzeczy martwych

Z zegarków Garmin korzystają zarówno amatorzy jak i profesjonalni zawodnicy. Jedni i drudzy oczekują od sprzętu treningowego bezwarunkowej niezawodności. Pomimo tego, że pulsometry Garmin cieszą się bardzo dobrą opinią i małą awaryjnością trzeba pamiętać o tym, że to tylko elektronika, która na dodatek potrafi spłatać figla w najmniej oczekiwanym momencie. Na szczęście serwis działa bardzo sprawnie i w razie problemów wymienia objęty 24-miesięczną gwarancją zegarek na egzemplarz wolny od wad. Tylko co zrobić jeśli pechowo nasz zegarek odmówi posłuszeństwa na kilka dni przed ważnymi zawodami lub planowanym wyjazdem? 

Zegarek Zastępczy tylko w TRIGAR!

Przychodzimy z pomocą! Możesz zapewnić sobie tzw. święty spokój wykupując usługę gwarantującą "Zegarek Zastępczy" na czas serwisu Twojego urządzenia. Skrót działania usługi prezentujemy w poniższej infografice.

 

Przy zakupie sprzętu treningowego GARMIN dokup za jedyne 49 zł usługę "Zegarek Zastępczy".

W razie awarii przynieś zegarek Garmin do jednego z naszych salonów stacjonarnych TRIGAR.

 

Odbierz Zegarek Zastępczy i kontynuuj treningi. My w tym czasie zajmiemy się serwisem Twojego urządzenia.

 

Regulamin usługi wynajmu zegarka zastępczego na czas serwisu.

 

1. Podmiotem świadczącym usługę wynajmu Zegarka Zastępczego na czas serwisu jest TRIGAR Sp. z o.o.,  ul. Wierzbięcice 17, 61-561 Poznań, NIP: 7831744184, właściciel sieci Sklepów Stacjonarnych TRIGAR.

2. Usługa wynajmu Zegarka Zastępczego dostępna jest jedynie dla klientów (zwanych dalej Usługobiorcami) Sklepów Stacjonarnych TRIGAR, a jej koszt to 49 zł brutto.

3. Z usługi  mogą skorzystać jedynie klienci Sklepów Stacjonarnych TRIGAR realizujących zgłoszenie serwisowe w trybie gwarancji/rękojmi. Usługa wynajmu Zegarka Zastępczego uzależniona jest od dostępności puli Zegarków Zastępczych w Salonie Stacjonarnym.

4. Podmiot świadczący usługę zastrzega sobie możliwość pobrania kaucji zwrotnej w przypadku, gdy wartość rynkowa urządzenia oddawanego do serwisu będzie niższa niż wydawanego Zegarka Zastępczego.

5. Zegarek Zastępczy będzie wydany za pokwitowaniem na czas realizacji zgłoszenia serwisowego z tytułu gwarancji/rękojmi.

6. Usługobiorca zobowiązany jest do zwrócenia Zegarka Zastępczego w terminie do 7 dni od uzyskania informacji o możliwości odebrania reklamowanego zegarka. Po kolejnym bezskutecznym wezwaniu, po 7 dniach kalendarzowych będzie naliczana kwota zgodna z cennikiem, wynosząca 100 zł netto za każdy rozpoczęty tydzień korzystania z urządzenia zastępczego.

7. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji usługobiorca zobowiązany jest do zwrotu Zegarka Zastępczego w terminie do 7 dni od uzyskania informacji o możliwości odebrania swojego zegarka. Po kolejnym, bezskutecznym wezwaniu do oddania Zegarka Zastępczego, po 7 dniach kalendarzowych będzie naliczana kara umowna wynosząca 100 zł netto za każdy rozpoczęty tydzień korzystania z Zegarka Zastępczego.

8. Usługobiorca zobowiązany jest do zwrócenia Zegarka Zastępczego nie później niż w momencie odbioru reklamowanego zegarka. Niewywiązanie się z obowiązku będzie skutkowało brakiem wydania reklamowanego zegarka i naliczeniem kar umownych.

9. W przypadku zwrócenia uszkodzonego mechanicznie Zegarka Zastępczego w stopniu istotnym, zostanie naliczona opłata jednorazowa, zgodna z cennikiem wymiany płatnej urządzenia przez Garmin Polska.

10. W przypadku naliczenia dodatkowych opłat wynikających z cennika zawartego w regulaminie, usługobiorca zobowiązany jest uiścić opłaty najpóźniej w momencie odbioru reklamowanego zegarka i zwrotu Zegarka Zastępczego.

11. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umowy między podmiotem świadczącym usługę, a usługobiorcą będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku niemożności uzyskania porozumienia będą rozstrzygane przez sąd powszechny.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl